مد و شیک

انواع مدل های لباس و پوشاک مردانه زنانه و لوازم های دیگر

مد و شیک

انواع مدل های لباس و پوشاک مردانه زنانه و لوازم های دیگر

انواع مدل های لباس و پوشاک مردانه زنانه و لوازم های دیگر - مد و شیک

دستگاه برش کالباس خانگی مشخصات و خرید- رپرتاژ خبری

merf kala | سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۸ ب.ظ


کالباس بر خانگی

اگر در خانه ، مغازه ، سوپرمارکت خود میخواهید کالباس ، سیب زمینی ، پنیر سبزیجات انواع گوشت ، نان و یا انواع خوراکی های دیگر را ورقه ای برش بزنید وسیله ای کارامد و دقیق نیاز دارید. دستگاه بر برقی کالباس با 75 وات قدرت در دسترس شماست. دیگر میتوانید تکه های دقیق و یک اندازه ای از خوراکی ها داشته باشید. دستگاه اسلایسر کالباس و انواع خوراکی با تیغه فولادی ضد زنگ با کیفیتی عالی برای برش یکنواخت با تغییر ضخامت برش بوده که میتوانید از نازک ترین حالت تا ضخیم ترین حالت ممکن برش بزنید.

 

 این کالباس بر خانگی برای ایمنی بیشتر دستگاه برش گر ، یک دکمه محدودیت دسترسی برای تیغه در آن تعبیه شده تا از این طریق ، زمانی که که دستگاه در حال استفاده نیست زده شود. 

این دستگاه مخزن سینی برای ذخیره سازی قطعات برش خورده مواد غذایی دارد و این سینی به راحتی برای شستشو و تمیز کردن قابل برداشتن است.

قیمت دستگاه برش کالباس خانگی 180 هزار تومان میباشد که با توجه به کارایی و کیفیت خوب دستگاه و به نسبتقیمت  سایر دستگاه های موجود بازار بسیار مناسب ، ارزان و به صرفه است.

این محصول را میتوانید از فروشگاه اینترنتی لردیا خریداری کنید.

  • merf kala

نظرات  (۱)

  • جاز موزیک
  • ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی