مد و شیک

انواع مدل های لباس و پوشاک مردانه زنانه و لوازم های دیگر

مد و شیک

انواع مدل های لباس و پوشاک مردانه زنانه و لوازم های دیگر

انواع مدل های لباس و پوشاک مردانه زنانه و لوازم های دیگر - مد و شیک

فروشگاه کتاب دانشجو

merf kala | دوشنبه, ۷ فروردين ۱۴۰۲، ۰۸:۱۵ ق.ظ

سایت فروشگاه کتاب دانشجو  در تاریخ 20 اسفند ماه 1401 رونمایی شد. با هر خرید از این فروشگاه 5 درصد خرید شما در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت و رسید آن در صورت درخواست شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

مدیریت فروشگاه کتاب دانشجو در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «خیلی خوشحالیم که با افتتاح فروشگاه کتاب دانشجو، میتوانیم با ارسال سریع کتاب به حتی دور دست ترین نقاط کشور،، در خدمت مردمان عزیز کشورمون باشیم.

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « سایت فروشگاه کتاب دانشجو، سایتی است که خریداران محترم به سادگی و راحتی زیادی میتوانند از فروشگاه خرید کتاب انجام دهند و به ازای هر خرید، 5 درصد خرید خود را برای خرید های بعدی از سایت هدیه بگیرند و همینطور، به ازای خرید هر خریدار، 5 درصد از مبلغ خرید نیز، در اختیار نیازمندان قرار خواهد گرفت و خریدارانی که با این نیت در کنار ما باشند قطع در ثواب آن با فروشگاه ما شریک خواهند بود.»

گفتنی است فروشگاه کتاب دانشجو، به مناسبت این رونمایی، اقدام به هدیه 20 درصدی هر خرید (به مدت یک ماه) به خریداران عزیز، برای خرید بعدی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت فروشگاه کتاب دانشجو به آدرس daneshjoobook.com مراجعه کنند.

  • merf kala

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی