مد و شیک

انواع مدل های لباس و پوشاک مردانه زنانه و لوازم های دیگر

مد و شیک

انواع مدل های لباس و پوشاک مردانه زنانه و لوازم های دیگر

انواع مدل های لباس و پوشاک مردانه زنانه و لوازم های دیگر - مد و شیک

۴ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

برج های اطراف دریاچه چیتگر

merf kala | شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۳۶ ب.ظ


برج های اطراف دریاچه چیتگر

یکی از جاذبه های تعیین قیمت و گردشگری اصلی استان تهران دریاچه چیتگر است که پس از افتتاح تبدیل به یکی از مشهور ترین نقاط این پایتخت شد، شروعی بود برای رونق تجارت های ساختمان سازی در غربی ترین منطقه استان تهران، تهرانی با جمعیت بالا که حالا انگار خرید ملک در آن برگ برنده ای است که بسیاری ترجیح می دهند از دست ندهند.

بخصوص اگر این ملک در شمال غرب تهران و همین طور خوش آب و هوا باشد عالی خواهد شد، رودخانه کن مسئول آبرسانی مرحله ای به این دریاچه مصنوعی است که البته با نام شهدای خلیج فارس نیز شناخته می شود و اگر ساکن تهران باشید احتمالا برای یک بار هم که شده نامش را شنیده اید و یا حضور در این منطقه را تجربه کرده اید.

موازی با ساخت این دریاچه و چند سال پیش از افتتاح رسمی اش ، تدابیری اندیشیده شد تا ساختمان سازی های عظیم و پروژه های پیشرفته در آن انجام شود، این واحد ها پس از طراحی، معماری و در نهایت عمران برای پیش فروش آماده شدند.

ساخت این دریاچه به حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران به سازمان مهندسی سپرده شد و این کار تقریبا بی نقص و عالی انجام شد.

خرید برج در دریاچه چیتگر تهران

البته خرید آپارتمان در منطقه 22 و همینطور اجاره در منطقه 22 با توجه به متراژ، سن و سال ساخت بنا و همین طور منطقه و محله اقامتی به بخش های مختلف و متفاوتی تفکیک شد، از جمله محله های معروف که می توانید در آن ها صاحب خانه شوید می توان به: شهرک یاس، شهرک گلستان، بلوار امیرکبیر، شمال دریاچه، عرفان، ضلع جنوبی دریاچه، همت غرب (جنب دریاچه)، شهرک راه آهن (ساحل دریاچه)، میدان ساحل و مولوی اشاره کرد.

البته احداث سازه ها و ساختمان ها در این منطقه عمدتا به نهاد ها و ارگان های دولتی وابسته بوده و تعلق دارد، قیمت گذاری در این منطقه نیز قطعا با توجه به نزدیک بودن دریاچه خواهد بود، بخصوص این که آیا ویویی به سمت دریاچه وجود خواهد داشت یا خیر؟ عموما اگر آگهی های مشاورین املاک منطقه 22 را مشاهده کرده باشید با واژه هایی چون واحد در برج (بعد و قبل از دریاچه) روبرو شده اید. منظور این است که آیا شما از پنجره این ساختمان ها نمایی از دریاچه چیتگر استان تهران خواهید داشت یا خیر.

سال 1391 هجری شمسی، عملیات آبگیری و بررسی کف و استقامت این دریاچه شروع شد و حالا تقریبا بعد از گذشت چند سال از آن بهره برداری هایی نیز انجام خواهد شد.

مزایای برج های دریاچه چیتگر

قطعا مانند هر واحد مسکونی و تجاری دیگر، برج های اطراف دریاچه چیتگر نیز مزایا و معایب خاص خود را دارند و شما می توانید بر این اساس موقعیت مکانی محل سکونت و یا کسب و کار خود را انتخاب کنید.

این دریاچه باعث شده است که این منطقه به امتیازات تفریحی، توریستی، تجاری رسیده و در آن از شروع ورزش های آبی، قایق سواری، ماهیگیری و... خبر می رسد. مراکز خدماتی اطراف این دریاچه ها اقامت هایی را برای حضور کوتاه مدت توریست ها و مسافرین در اختیار آن ها قرار می دهند.

میدانیم که تهران شهر بزرگی است و بار ها در مورد آلودگی آن شنیده ایم، شاید نبود یک دریاچه مانند خزر، در تمامی بخش های استان تهران مانند: شمال، جنوب، شرق و غرب حس می شد، اما در حال حاضر چیتگر تا حدودی با تولید رطوبت باعث بهبود چرخه تغییرات دمایی و همین طور از بین رفتن آلودگی شده است. این خبر خوبی است برای کسانی که در این منطقه و پایتخت کشور، به دنبال موقعیتی برای خرید مسکن هستند.

برج های اطراف دریاچه شهدای خلیج فارس تهران

با توجه به موقعیت جغرافیایی که حالا در این اطراف چند برابر بهتر شده است، قیمت ها تحت کنترل شهرداری منطقه 22 و شهرداری کل استان تهران خواهد بود و آن طور که انتظار می رفت با افزایش قیمت عجیب و غریبی روبر نبودیم.

این برج ها، به برج منطقه 22 نیز معروف هستند و پروژه های که احداث آن با بررسی موقعیت قرارگیری دریاچه، کوهستان و رشته کوه ها انجام شده است جذابیت خاصی برای خریداران املاک در تهران خواهد داشت.

برج ها عموما به صورت چند بلوکی احداث می شوند و هر کدام از آن ها با توجه به متراژ و امکانات رفاهی قیمت های مختص به خود خواهند داشت.

  • merf kala

آیا سئو سایت تضمینی است ؟

merf kala | يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۲ ب.ظ


سئو سایت ، ایا سئو کردن سایت تضمینی است ؟

این موضوع خیلی مهم است که ایا سئو کردن سایت میتواند تضمینی باشد یا خیر

امروزه اکثر شرکت های طراحی سایت این ادعا را دارند که میتوانند در این زمینه (سئو سازی سایت ) موفق بشوند و هزینه های گزافی از شرکتها دریافت میکنند .

الگوریتم های گوگل بسیار پیشرفته است و حدس زدن انها و تضمین ان امکان پذیر نیست. تنها تخصص و مهارت و تجربه در این حوزه میتواند مفید باشد .

سئو کردن سایت نیاز به مهارت و صبر و حوصله دارد به طوری که باید مسیر درست در زمینه طراحی و پیاده سازی سایت و محتوا گذاری ان انجام داد.

طراحی سایت از مهمترین موارد میباشد . به عنوان شاخه ای از هنر و توسعه بازاریابی شناخته می شود؛تخصصی  که ابزارش خلاقیت بصری و دانش برنامه نویسی است.

 برند ها و برندسازی در طراحی سایت

برندها در طراحی سایت ، ارزشی را که مشتری برای برند قائل است میسازند .زیرا تلاش و خطر خریدن چیزها را کاهش میدهند . بنابراین به تامین کنندگان انگیزه ای میدهند که در کیفیت و نوآوری سرمایه گذاری کنند . برندسازی میتواند تجربه مشتری را از نظر زیبایی شناختی افزایش دهد . امروزه نسبت به ده یا بیست سال گذشته علاقه بسیاری به برندها ایجاد و اهمیت انها تشخیص داده شده است .

برندهای پیشتاز به طور مداوم ارتباط خود را با گروهی از مشتریان هدف حفظ میکنند و تضمین میدهند که دارای وجوه تمایز مشخصی هستند . انها اعتبار خود را از طریق افزایش اعتماد و وفاداری مشتریان از طریق سایت  حفظ میکنند .

به هر حال ، حتی برندهای بزرگ نیز ممکن است کمتر از حد انتظار سود ببرند . حتی برندهای که زمانی موفق بوده اند ، امکان دارد راه خود را گم کنند . در بیشتر موارد دلیل روشن است ، اما خیلی دیر تشخیص داده میشود .

برای ساختن یک برند از طریق طراحی سایت ، هیچ فرمول جادویی وجود ندارد . با وجود این ، برندهایی که شور و حال خود را از دست می دهند باید گذشته خود را با زمان حال مقایسه کنند و با در نظر گرفتن سه چیز به اینده بنگرند : ارتباط ، تمایز و اعتبار

به محض اینکه یک برند تماس خود را با مشتری از دست بدهد یا مخاطب بالقوه جدید را ندیده بگیرد ارتباطش قطع میشود .

برندهای موفق، خواسته ها و نیازهای سهامداران خود را میدانند و پیشنهادهای خود را طوری مطرح میسازند که ارتباطشان حفظ شود . تمایز یکی از مهم ترین اجزای برندسازی موفق است و با توجه به اینکه برندها بر وعده ها و اعتماد مبتنی هستند باید معتبر باشند . مشتریان این حق را میدهند که نیازهای آنها را براورده سازند.

برندها دارایی های مهمی هستند . بزرگ ترین برندها با این چشم انداز ایجاد میشوند که دارایی هایی هستند با پتانسیل ارزنده بودن و زمانی که این پتانسیل ها بالفعل میشود. برندهای بزرگ به عنوان دارایی های ارزنده مدیریت شده و بزرگ تر میشوند .

هرکسی که مسئول ایجاد و مدیریت برند است ، باید طبق دو اصل راهنما عمل کند : مدیریت پویای برند به عنوان دارایی و نفوذ همیشگی برند به عنوان نیروی راهنما .

 

  • merf kala

دستگاه برش کالباس خانگی مشخصات و خرید- رپرتاژ خبری

merf kala | سه شنبه, ۴ تیر ۱۳۹۸، ۰۶:۵۸ ب.ظ


کالباس بر خانگی

اگر در خانه ، مغازه ، سوپرمارکت خود میخواهید کالباس ، سیب زمینی ، پنیر سبزیجات انواع گوشت ، نان و یا انواع خوراکی های دیگر را ورقه ای برش بزنید وسیله ای کارامد و دقیق نیاز دارید. دستگاه بر برقی کالباس با 75 وات قدرت در دسترس شماست. دیگر میتوانید تکه های دقیق و یک اندازه ای از خوراکی ها داشته باشید. دستگاه اسلایسر کالباس و انواع خوراکی با تیغه فولادی ضد زنگ با کیفیتی عالی برای برش یکنواخت با تغییر ضخامت برش بوده که میتوانید از نازک ترین حالت تا ضخیم ترین حالت ممکن برش بزنید.

 

 این کالباس بر خانگی برای ایمنی بیشتر دستگاه برش گر ، یک دکمه محدودیت دسترسی برای تیغه در آن تعبیه شده تا از این طریق ، زمانی که که دستگاه در حال استفاده نیست زده شود. 

این دستگاه مخزن سینی برای ذخیره سازی قطعات برش خورده مواد غذایی دارد و این سینی به راحتی برای شستشو و تمیز کردن قابل برداشتن است.

قیمت دستگاه برش کالباس خانگی 180 هزار تومان میباشد که با توجه به کارایی و کیفیت خوب دستگاه و به نسبتقیمت  سایر دستگاه های موجود بازار بسیار مناسب ، ارزان و به صرفه است.

این محصول را میتوانید از فروشگاه اینترنتی لردیا خریداری کنید.

  • merf kala

فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو : رپرتاژ خبری

merf kala | شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۷:۱۲ ق.ظ


موسسه پخش دانشجو (موسس و صاحب امتیاز فروشگاه آنلاین کتاب پخش دانشجو)، موسسه ای با سابقه در تولید و پخش کتاب با سابقه ای بالغ بر ۱۵ سال در 17 اسفند ماه ماه ۱۳۹۷ با جمعی از جوانان صمیمی و پر انرژی و پر ایده ،  فعالیت در عرصه اینترنت را با راه اندازی وبسایت و اپلیکیشن فروشگاه ، آغاز کرده تا به رویای ارسال کتاب به تمام نقاط کشور مخصوصا دورترین و محروم ترین شهر ها و روستاهای کشور برسد. در این فروشگاه سعی گردیده است با جمع آوری بیش از 40 هزار عنوان کتاب در بیش از 20 دسته بندی مختلف و با همکاری بیش از دویست ناشر ممتاز و برتر کشور ، تجربه خرید را برای مشتریان شیرین تر و جذاب تر نماید. در این فروشگاه به جز خرید کتاب های نو و دسته دوم میتوانید به عنوان فروشنده اقدام به فروش کتاب های دسته دوم خود نمایید .

از امتیاز های ویژه این فروشگاه آنلاین کتاب میتوان به تخفیف های متععد در مناسبتهای مختلف و تخفیف همیشگی پنج درصد از هر خرید در خرید های بعدی مشتریان اشاره کرد.

درضمن برنامه ی اندروید فروشگاه نیز با عنوان پخش کتاب دانشجو از  طریق برنامه بازار و گوگل پلی قابل دانلود و نصب میباشد.

  • merf kala